JanenHenk.reismee.nl

Heel goed in vals plat.

Gisterenavond was het heel druk in het dorpscafe. Dit keer geen voetbal maar stierenvechten opde tv.Het ging er nogal op en de rode plas onder de tv werd steeds groter. Ik heb al diverse keren runderwang geeten, maar volgens Jan wordt dat gemaakt van de kogels die onder die stieren hangen. Vanmiddag iets anders besteld. De route ging vandaag vrijwel uitsluitend over onverharde wegen. De eerste 25 km gingen mooi door de natuur over wegen van fijne grind. Na de koffie weer ongeveer 25 km, maar nu vrijwel uitsluitend over paden van grove grind, ongelovelijk dat we niets kapot gereden hebben. Na een rustpauze besloten we om gebruik te gaan maken van de verharde carrateras. Daar hebben we het echt mee getroffen, zelfs een traject erbij van ongeveer 15 km vals plat naar beneden. Dat hadden jullie moeten zien, als een profesioneel team,t grote mes erop, en met een rap tempo gingen we als speer over de brede carratera. Het enigste wat ontbrak was het commentaar van Theo Koomen. Oh oh oh wat zijn ze goed, wat een tempo, wat een klasse. Mogen wij in gedachten ook eens wegdromen?

We hebben weer een ferfect onderkomen, zelfs met wasmachine, morgen zien we (ik) er niet meer uit als GradSientje.

Theo

Wat zijn jullie aan het genieten, het is jullie gegund.

Jolanda en Vincent

We volgen jullie reisverslagen en mooie foto,s schitterend om zoiets mee te maken lijkt ons. Volgens mij hebben jullie een roeping gemist en had je schrijver moeten worden. Geniet ervan. Veel plezier nog en we blijven jullie virtueel volgen.