JanenHenk.reismee.nl

Op naar Extremadura

Dag trouwe volgers, vandaag donderdag 28 mei 6.00 opstaan 7.15 op de fiets. In verband met het weer vroeg weg anders wordt het te warm. De route gaat richting Extremadura ( betekenis hard land ) veel bomen hoofdzaak steeneik. Verder onder de bomen verdord gras met af en toe wat ham eronder waar een rund omheen zat. De hele dag stijgen en dalen, met ongeveer 32 graden, wij zullen wel op ons gewicht blijven. Vandaag overnachting in een particuliere refugio, zoals bijna altijd keurig in orde. Wij werden ontvangen door een spaanse schone van ongeveer 20 lente's met een hondje. Ik zei tegen henk mooi hondje, henk antwoord geen hondje gezien. Het is weer ranja tijd tot de volgende etappe. De levensgenieters

Jan en Liesbeth verdonk

Hoi levensgenieters. Ja Henk, wij snappen natuurlijk ook wel dat je geen hondje gezien hebt. Jij hebt gewoon een gezonde blik.
Het is allemaal wel super wat jullie doormaken/meemaken.
Wij worden bijna jaloers, ja,ja, op de rustige ontspannen zaken natuurlijk. In gedachten fietsen we wel met jullie mee.
Onze Kris was met zijn vriendin ook in Granada, op dezelfde dag als jullie. Ik vroeg hem of hij geen Astens/Ommels volk gezien had met gespierde fietsbenen. Hij had wel enkele sportieve opa's gezien. Maar aan hun taaltje te horen waren het geen Brabanders.
Zeg fietsers, wij wensen jullie nog veel mooie leuke tochten en geniet en geniet en geniet.
Groetjes van Jan en Liesbeth

Bart uit vught

Bij de fietstocht van mij begint het ook wat warmer te worden.
ook een mooie tocht,en mensen ontmoet die jullie kennen ,Ger en franka uit Helmond.
Groetjes van Bart.

Willy en Mia.

Wij genieten van jullie reis verslag,
En dat komt trouw elke dag.
Wat jullie zien en allemaal beleven
Het word gelijk mooi op geschreven.
Henk en Jan houd alles heel,
Behouden vaart en zie nog heel veel!!

Yvonne

Leuk zeg jullie verhalen! Zo te lezen hebben jullie veel plezier samen en lachen wij ook smakelijk om jullie anecdotes! Goede reis verder! Adios,
Leo en Yvonne

elly

Ger en Franka, dat is Franka Roefs en Ger, en ja als ik in Lierop zou wonen zou ik misschien ook wel Helmond zeggen, ha ha

martin

Ik verwachte dat jullie ons ook wel zouden laten genieten van die Spaanse schone.

Solei

Veel plezier met jullie fietstocht (oma had er over verteld) knap hoor ! groetjes Solei.

Harrie & Tonny

we vatte er inne op jullie.
Volgende week krijgen wij goei(hogere temperatuur)weer.
vat er ok mar inne op ons.
Groetjes Tonny