JanenHenk.reismee.nl

Hola Sevilla

Vandaag een bijzondere fietsdag, ongeveer 30 km en werkelijk met de vingers in de neus en de voeten op het stuur.Een verademing na al dat geploeter bult op. Nestelende ooievaars, uitgebreide landbouwgebieden als bij ons, drukke wegen, zeker nabij Sevilla. We reden de stad binnen via een vrijliggend fietspad dat ons ook langs Plaza Espana en de mooie gebouwen van de wereldtentoonstelling rond 1935 leide. Zelfs als je dit voor de tweede keer ziet streel je de ogen en de geest. Schon, schon , schon. We moesten natuurlijk weer onderdak hebben en jullie taden het al, weer bij de zusters klaar is ze. Aangebeld, duurde even en het slot van de zeare toegangddeur werd elektrisch ontgrendeld. Door een aantal gangen tot bij een luikje achter tralies een vriendelijke maar helaas niet al te knappe zuster, mij een code toe riep en waarmee een zware deur naar de habitation werd geopend. We snappen nu waarom de zuster(s) zo aardig zijn, veel gied weer dus veel worst!

Uschi

En weer een mooi verhaal en weer super mooie fotos. Dus morgen lekker genieten van andere dingen dan een fietstocht. Veel plezier en vooral genieten van alles, de natuur, gebouwen eten en zoals jullie het alltijd noemen de vino! Groetjes

Harrie & Tonny

wij hebben ook gefietst,en gelopen op het nonnenpad van Toon Cortooms Deurne-Griensveen en het blote voetenpad gewandeld.
Daarna weer terug gefietst naar Asten lekker wat gegeten en toen weer huis waarts supergezellig gehad .
mi dáauw d.w.z. met de uod collega's van de pandoer
Gr. Tonny

Rob

Dag tante Tonny,

Heb je Isis ook gezien? Toevallig zag ik jou op een foto van een kinderfeestje..die groep meiden kunnen jullie niet gemist hebben.

Harrie @ Tonny

Hoi,
Ik heb Isis niet gezien,wij hadden het super gezellig, maar die meisjes ook. wij hadden niet in de modder gespeeld, want onze witte broek mocht niet vies worden, die meiden duidelijk wel. prachtig.......
Hoe is het met Jan en Henk.
wij hebben gefietst en het nonnenpad van Toon Kortooms gelopen 3.5 km.
Zo te zien en te lezen blijft het gezellig.
Nog fijne dagen en veel energie met veel plezier.
TOT??? Gr. Tonny