JanenHenk.reismee.nl

sierra Cazorla

Vandaag di 19 mei van Siles naar Arroyo Frio. Ruim 25 graden en prima fietsweer. We kwamen gisteren avond aan bij een prachtig gelegen topcasa rural midden in de natuur. Zeer gastvrij ontvangen door de politieman en zijn vrouw. We (vooral ik) waren moe van de fietstocht en de de hoge temperaturen, dus op tijd naar bed en een tel later in diepe slaap. Vanochtend was het nog een beetje fris, maar na het eerste colletje stond het zweet weer op de rug. De sierra cazorla is werkelijk prachtig, een ongekend groot stuwmeer, rondom hoge bergen en bossen. Onderweg werd nog reclame gemaakt voor de Europese commisie, die veel en glad asphalt geleverd heeft ( van ons belastinggeld). We zijn later op de middah aangekomen in Arroyo Frio, caliente 28 gr.Het bier, ijs en ijskoud, smaakt weer lekker en ons appartement is weer kei schon, zelfs tot in de kleinste hoekjes. We gaan morgen eerst 15 km flink bultop nasr Cazorla, daar uitpuffen en weer gas erop! De anhouwers.

Thijs Elly en Nina

knap hoor heren!geniet van al het moois!!x

Ed en Egidia Hempnius

Nou Henk da's ook toevallig. Wij zijn in de Siërra de Cazorla geweest tot 19 mei en hebben 5 nachten gelogeerd in La Iruela 1 km van Cazorla en ook
LIda en Jan. Hadden elkaar zomaar tegen kunnen komen! Prachtige omgeving, we hebben daar veel gezien en gelopen. Succes verder voor jullie beide!