JanenHenk.reismee.nl

de hel van het zuiden

Dag allemaal, van robledo naar siles, 97 km gefietst. Mooi weer ongeveer 28 graden weinig wind. Wij kozen voor de mooiste route uit het boekje maar de weg was super slecht. De omgeving was mooi typisch berglandschap. Schaapherders met hun schapen en geiten en natuurlijk de honden, mooi gezicht. Konijnen patrijzen en rijntje de vos, je weet wel de sluwe vos met zijn ondeugende streken. Op een kerkplein koffie gedronken en daar zaten 4 heren op een bank samen bijna net zo zwaar als de oldtimer van bert swolffs. Henk roept dat het bier is ingeschonken dus ik moet onmiddellijk ophouden. Groetjes de geluksvogels

Jan en Liesbeth

Hoi Henk en Jan,
Als we jullie berichten lezen en de foto's bekijken , vermaken jullie je opperbest in een heel mooi fietslandschap en met mooi weer. ( bij ons in Asten hagelt het momenteel en het is 11 graden, stuur wat zon en warmte naar ons toe a.u.b.) Wij wensen jullie nog veel fietsplezier met mooie en spannende ritten en op tijd rusten en een pintje pakken.
Groetjes van Jan en Liesbeth

Willy en Mia.

Hoi Henk en Jan.
Zo te zien en te horen hebben jullie het goed naar de zin
Jullie hebben ook alles mee lekker weer op tijd een pintje
Op tijd een wijntje en een geintje!
Geniet verder van de mooie tocht
En neem niet te veel van dat lekkere vocht!
Groetjes Willy en Mia.

Uschi

Hallo fietshelden uit Asten, jullie verhalen zijn heel mooi. Jullie genieten weer volop zo te horen( het land, het eten en de vrindelijke mensen.)Hier gaat het ook goed. Jan je vrouwtje vermaakt zich prima, want ook wij hebben vandaag heerlijk gewandeld. 12 kilometer, bij een temperatuur van 11,12 graden, we mogen niet mopperen,en een straffe wind. Heerlijk uitwaaien en daarna een lekker bakje astense koffie met ontbijtkoek op de hulterman!ons hoor je niet klagen groetjes en niet teveel vino????of????

Elly

Alles gaat naar wens zo te lezen. Is de temperatuur niet te hoog voor de bergen te beklimmen?
Ik vind het knap, groetjes.

harrie & Tonny

De volgende borrel drinken we bij Ria en Wim. gezellig............