JanenHenk.reismee.nl

de wind mee

Vanochtend om ruim 8 uur aangefietst, meteen flink bergop, maar de wind en de temperatuur was ons op de hand. De sierra de albarracin is geweldig, goede wegen, prachtige natuur, roofvogels, schon, schon, schon zou Frans B zeggen! Dank zij Leo B en zijn Nav free app, vinden wij blindelings de overnachtingsadressen, die we de laatste dagen rond de middag vastleggen via booking.com. Aangekomen in Cuenca, ongeveer 100 km gefietst, maar we durven niet te slapen in de overhangende huizen nabijde kloof. Stel je eens voor, als dat mis gaat, dst zou een verlies zijn (denken wij!). Onderweg heerlijk gegeteb, het was veel maar toch was alles op, behalve de vino, want die zakt ons in de benen en waar we zelf last van hebben ........... Morgen richting Alercon, het routeboekje bekoofd weer veel moois!

Nu eerst naar de bar van ons hotel

Hasta manana de tappastrap(hap)pers Jan en Henk.

Uschi

Leuke reisverhalen, wat fietsen jullie veel kilometers op een dag. Super knap, over het weer hoeven jullie niet te klagen. Deze keer is het fietsend bruin worden. Morgen weer lekker trappen en niet te veel vino, is niet zo goed voor topsporters.????????

Theo Timmermans

Als de huizen over de kloof hangen ziet Jan er werk in en dollar tekens.

Egidia en Ed.

Leuk Henk, wij volgen Trudi en zien nu ook jou en je vriend.
Je bent in de buurt van Ciudad en Cantada, de moeite waard om te kijken. Maar ja, dat kost natuurlijk fietstijd!
Wij zijn nu teruggekomen uit de siërra de Cazorla.
Geweldig. Nou leuke fietstocht verder en zien wel waar deze gaat eindigen. Grts.EYE.

Elly

Het klinkt heel gezellig, geniet er van. Wij volgen jullie.

Yvonne

Wat klinken jullie verhalen goed! En dank zij zo'n goede Nav free app blijven jullie op het goede ( rechte) pad! Haha
vandaag nog een kaarsje laten branden in Ommel, een gezegende reis verder!
En da eten klinkt ook zeer goed!!!

Harrie & Tonny

Zo te lezen erg mooi en gezellig.
Een fijne fietsreis en veel plezier.
wij blijven jullie volgen, wel spannend!!!!!!!!!!!!!!!

Gr. Tonny