JanenHenk.reismee.nl

tegenwind

Dag allemaal, vandaag van teruel naar calomarde. 60 km gefietst met warm weer en harde tegenwind volgens henk en mij mintens zoveel als thuis (ha ha). Mooie route met rode rotspartijen en onderweg bijna geen auto's ( in anderhalf uur een auto). Teruel is bekend om zijn ham maar wij hebben geen rund of varken gezien. In calomarde tijdens het nuttigen van het menu del dia vonden wij een hotel op booking.com , wat bleek wij waren al binnen in het betreffende hotel. Maar direct naar boven verhuisd. Wij hopen dat jullie niet jaloers op ons want het is verschrikkelijk afzien . De pensionado's

Pierre en ikke

Hola hola,al lekker gefietst in de hitte!?zal ik jullie blij maken en schrijven dat de warmte wat afneemt morgen,allee dat hopen wij hier allemaal toch.Veel plezier verder,maar dat lukt jullie uitstekend,als we jullie verhalen lezen,en zeker blijven drinken,groetekes,PINI.

Willy en Mia.

Hoi Henk en Jan.
Fijn dat jullie genieten van het mooie Spanje.
Wij hadden vandaag menu del mia,was ook wel lekker
Behouden vaart we gaan nu sluiten
Hopelijk zit er morgen nog iets in de kuiten!
Groetjes Willy en Mia.

coby en rini joosten

Hoi pedaalridders,aan de verslagen te merken zit de stemming er goed in bij jullie,bergop en de wind mee, en veel menus del dia en veel vino,wat wil je meer...
We volgen jullie tocht door spanje en wensen jullie
veel fietsgenot
Coby en Rini

henny

hallo fietsers
julli houden het wel in de hitte kun je een beetje
hitte hier naar toe sturen dan kunnen we hier ook in de hitte fietsen maar niet zoveel kilometers als jullie gr henny vermeulen.