JanenHenk.reismee.nl

Vanaf maandag aanstaande gaat onze reis beginnen

Hola Todos,

Wij zijn Jan van den Hurk en Henk Aarts. We willen er weer eens een keertje "even uit" en daarom hebben we de fiets weer bepakt klaar staan, om hopelijk samen weer een mooie tocht te gaan maken.
Afgelopen jaar zijn we samen vanuit Nederland naar Santiago de Compostella gefietst. We zijn nu allebei 64 jaar en willen voordat we AOW gerechtigd worden nog even testen en laten zien dat we ons (nog) niet oud en versleten voelen. Dit jaar willen we vanuit Valencia naar Sevilla en aansluitende een deel van de Ruta Iberica of vanuit Sevilla de zilverroute naar het noorden van ES fietsen. Zie ook de informatie over de routes op de website Onbegrensd Fietsen van Paul Benjaminse en de site van de ruta de la plata. We willen proberen jullie op een leuke manier op de hoogte te houden van onze avonturen en belevenissen.

Saludos, de tapastrap(hap)pers, Jan en Henk

Ria en Wim

Een hele fijne tijd samen. Geniet ervan en kom gezond weer terug.

Ben en Maria

Jan en Henk, veel plezier samen, we wensen jullie een fijne fietstocht toe.

Mart en Francien

Henk en Jan
geniet ervan!

Mia en Willy

Hallo Jan en Henk
Wij wensen jullie bijzonderen fietstocht toe.
En zie uit naar de mooie verhalen .
Geniet er maar van Gr. M en W

Theo Timmermans

Jan en Henk veel fietsplezier en geniet er van.

Uschi Ganzeboom

Daar gaan ze weer. De twee heren Jan en Henk ik wens jullie veel plezier op deze tocht de zeker ook weer een grote belevenis zal worden. Goede reis en gezond weer terug. Groetjes Uschi????