JanenHenk.reismee.nl

Verblijf Porto

Dinsdag 9 juni bezichtiging Porto per fiets 31 km. Porto is een mooie stad met vele hoogte verschillen. De gebouwen in de stad zijn oud en mooi maar slecht onderhouden. Veel leegstand van deze panden iets wat in spanje en portugal veel voorkomt.Fietsen zie je niet behalve aan het strand omdat dat vlak is. De wegen in de stad zijn van grote kinderkoppen zoals vroeger de weg naar Heusden. Moeilijk te berijden met de fiets mede door de hoogte verschillen. Door de stad en langs het strand gefietst mooie dag gehad. Folie gekocht om de fietsen in te pakken voor de terugreis. Verder een rustige dag en morgen weer naar huis. Wij zijn er klaar voor. Groetjes, de porto gangers.

WIM EN RIA

nog EEN FIJNE AVOND. bedankt VOOR DE MOOIE FIETSVERHALEN. gezond WEER THUIS

Uschi

Goede vlucht naar huis en een hartelijk welkom in Asten

Trudi Muchamiel

Eindelijk jullie verhalen kunnen lezen. Sinds dinsdagavond ben ik weer thuis. Was afgelopen Zondag 0m 10.45 uur in Santiago en heb 760km gelopen. Jullie hebben het vorig jaar gefietst en ook deze reis heb ik net allemaal achter elkaar gelezen, Geweldig, wat een mooie routes en wat een leuke verhalen. Het was werkelijk genieten, net zoals ik op de Camino. Weer veilig thuis nu en straks weer naar M"miel?? Lieve groet, Trudi